Spor

Okan Buruk kendini kapattı

Gençlerbirliği mağlubiyetinden sonra Fenerbahçe maçının değeri bir kat daha artarken Okan Buruk derbiyi kazanmak adına konsantrasyonu kaybolmasın diyerek kendisini Kemerburgaz tesislerine kapattı.

1 dk okuma 0
Paylas:

Gençlerbirliği mağlubiyetinden sonra Fenerbahçe maçının değeri bir kat daha artarken Okan Buruk derbiyi kazanmak adına konsantrasyonu kaybolmasın diyerek kendisini Kemerburgaz tesislerine kapattı.

Son 3 sezonun şampiyonu ve geçen sezonun “duble” şampiyonu Galatasaray bu akşam oynanacak Fenerbahçe derbisine ” 3 puanı al. İşi bitir” parolasıyla hazırlanıyor.

Gençlerbirliği’ne elenip Türkiye Kupası’na veda eden Okan Buruk elinde kalan son dayanak Süper Lig şampiyonluğu için tam konsantrasyon sağlamış durumda.

Gençlerbirliği mağlubiyetinin ardından tam gün mesaiye geçen Buruk derbiye Kemerburgaz’da yatıp kalkarak hazırlandı. Yasin Kol tartışmalarının etkilememesi için futbolcularıyla yaptığı toplantıda net mesajlar verdi.

– Hakem ile değil topla oynayın. Burada hakem konuşulmasını istemiyorum.

Resmi bir kamp kararı olmamasına rağmen, Buruk ile birlikte bazı oyuncular da geceyi tesislerde geçirdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir